Khamis, November 05, 2015

Girls will always be Girls :)

Assalamualaikum dunia :)

Igt lagi mase skolah menengah dulu, mase lower form, English Teacher aku salu kate - Boys will always be Boys. Mase tu aku mcm tak berapa faham kenape dia cakap mcm tu. Cuma aku dpt kaitkan ayat tu mcm ade unsur2 frust terhadap lelaki jadi sebab tu lah English Teacher aku tu masih Miss mase tu walaupun dia dah agak berusia. Hohoho

Ehh ape da aku mengarut. 

Sebenarnya aku terigt ayat feveret English Teacher aku tu bila aku nak kata yg Girls will always be Girls kat anak2 aku ni. Macam mane lasak pon deme mase kecik, bila menjangkau umo 4 ke 5 tahun macam ni, automatically deme ni jadi girly gitu.

Baju nak pakai skirt2 & gown2 je, T-shirt and pants mmg dah tak berapa nak pakai dah. Kakadag tu bila suh pakai, meraung2 nak skirt. Jenuh pulak nak beli skirt lagi. 

Girls will always be Girls. Macam anak2 aku ni. Hihihi.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers