Khamis, Jun 20, 2013

bila kena pujuk

adoiiiii!!!!!!!!

susah nye bila kena pujuk dek bos dgn muke sedih die tu..



kalo time menyinge dia terus jadi muke camni hahahaha

                                     

kalo ikutkan ati nak je keraskan ati ni...



aku memang xde solid plan lagi kalo aku proceed dgn keputusan aku yg aku dah kabo kat dia minggu lepas..

aku cuma nak buat keje keje freelance sambil mempertingkatkan r&d dan marketing produk bisnes aku..

aku dah takmau terikat dengan dunia kilang yg penuh politik sampah dan tikam-belakang-pastu-tak-kena-pastu-cari-jalan-lain-untuk-tikam-yg-penting-dapat-tikam-jugak ni...

kilang yg penuh dengan bangse bangse lalang yg suke tikam tikam ni...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................

ya Allah.. berikan aku kekuatan dan ketenangan hati..

aku nak buat ape yg menjadi minatku ya Allah..

yg aku tau aku boleh give more and definitely achieve more...

working in this factory environment is no more my passion after 9 years have passed...

=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers