Jumaat, Julai 19, 2013

pathetic!!! sabar je la...


poyo je...
marah aku ni marah!

ini pengalaman aku yg keempat yg aku rase benci deal dgn peniage bangse sendiri!
ini yg aku cube lakukan skrg..buy malay first.. sbb aku pun nak jadi biz lady kan insyaAllah ^_^
aku salu pk kalo bukan bangse kite yg nak tolong kite, sape lagi?
tp it was sometimes so pathetic!!

aku beli dr kau sebab nak support biz anak bangse sendiri.. tapiiii...
reply emel mcm t*ik..
worst part is, kalo ko rase annoyed sgt aku asyik emel emel kau, pls jgn letak ayat seperti di atas as a template signature of your mail...
your words seems like you are welcoming your potential customers' emails..
tapi bila aku anta emel, ko reply mcm aku ni beggar plak!!
oii!!! 
kedai dekat klang ni pun berlambak yg aku bleh beli barang yg aku nak beli daripade kau ni tapi sebabkan nak support anak bangse sgt, aku orderlah online daripada kau.
takyah la nak kerek sgt wei!!
buang je template signature yg sounds so frenly tu dari emel kau.

note : pengalaman pertame beli bengkung.. yg kedua beli mini food processing machine jugak.. yg ketige buat minor home reno.. pengalaman ke3 tu ade aku cite dlm post sebelum sebelum ni.. yg lagi 2 pengalaman tu akan aku cite nnt nnt bile bile ade kelapangan.. hoho.. skrg ni xde kelapangan, skrg ni aku nak bersabar je...

2 ulasan:

  1. banyak2 sabar...selamat hari raya mona!! tahun ni raya mane dulu?

    BalasPadam
  2. hahah beria kan farah..
    slmt hr raye utk ko jugak farah!
    aku balik perak dulu tahun ni...

    jumpe nnt! dtglah rumah ^_^

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers