Sabtu, Ogos 17, 2013

-takde tajuk-

assalamualaikum.. bg salam dulu... sebelum nak memaki hamun sumpah seranah segala..

sakit hati... tp cuba untuk tidak mengrealitikan sumpah seranah dan maki hamun yg berbakul bakul ade dlm hati aku ni.. sumpah seranah dalam hati je... huhuhu

well... ape yg aku nak luahkan ni mungkin cam entah apa apa... tapi.... eeeee tak tau lah.... geram!!!

eh tapi laki aku kata, kalo nak luah pun, luah dengan cara berhemah... so aku akan cuma transform ayat ayat aku daripada sumpah seranah maki hamun untuk dia kepada doa dan rayuan kepade Allah...

ape aku nak ckp sbenarnye ni...

sbenarnye..... sbenarnye...

ya Allah.. bagilah aku kekuatan...

camni citenye... aku kan dah 5 tahun kawin kan.. dah bahagia teramat sgt dengan kehidupan aku.. ade 2 org puteri comel yg kekadang buat maknye pening *kakak salu kate 'adikk. jgn bising.. nnt mak pening' hahah sbb aku salu kate 'kakak ngn adik ni kenape ni.. pening mak laa' hahaha* tp i am so much happy with my life now.. ade 2 kluage yg memahami situasi aku dan menerima diri aku seadenye.. dan yg paling penting, ade suami yg menerima baik buruk aku seadenye dan vice versa aku juga menerima baik buruk dia seadenye.. ape yg penting lepas kami berkahwin, dia menjage aku dgn baik... dan itu je pun yg aku mintak.. kebahagiaan selepas kami berkahwin..

tapiiii tapiiiiiiii bila ade perempuan meroyan yg seddeyhh sebab ditinggalkan dan cuba nak mengkucar kacirkan kehidupan kami, aku rase seperti mahu menjadi hulk hogan sebentar.. shuhhh shuuuhhh ko! pegi jauh jauh la anjing! kami tak perlukan anjing pemburu mahupun anjing penjaga kat sini.. dan kami pun bukan macam maznah chedz tu yg suka suka nak bela anjing jalanan cam ko!

tak dpt nak kawal diri daripada menggunakan ayat ayat berhemah saja.. maafkan diri ini huhuhu

sesape yg bergelar isteri mesti faham perasaan aku kan...

aku ckp kat laki aku, tu mesti dia tgh ade problem la tu.. dia tu kan problematic person.. salu ade masalah.. pastu kemaruk nak cari boifren.. macam x nyempat2... perempuan gile.. pastu skrg dh kawin tp still nak ganggu rumahtangge aku.. tak lain tak bukan ko mesti tak bahagia dgn laki ko kan?  ntah ntah dah bercerai... sape yg sanggup tahan dgn perempuan mcm tu... saiko!!!

sekian luahan ati aku.. kalo aku jumpe ko anjing, aku sepak sepak masuk longkang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan