Selasa, Jun 29, 2010

MIHAS was just soooo........... =)

last Sunday we went to Mihas... hehe... at 1st mcm dh x jd nk pegi oleh sebab2 yg tidak dpt dielakkan kan... patsu abg ajak g... browse punye browse upe2 nye end tyme die kul 7pm... so aku terus ckp kt abg ok je utk g... sbbnye memule tu aku pk nk mencari bangunan matrade tu lagi... mihas pon dh nk end dh... so ase mls tu mcm muncul la... tp bile tgk end tyme die kul 7pm, terus ase cam sempat lg...

kami betolak kul 3pm and reached the venue at about 4pm camtu.. itu plus singgah kedai beli bateri kamera sekali tu.. kalo x lagi cepat kot... we used NKVE and then heading straight to Jln Duta where the matrade building is at Jln Khidmat Usaha off Jln Duta.... quite senang nk cari.... thanx to abg sbb very the picky ngn google map direction.... =)

layan gamba... =p *mls nk menaip



 ase mcm nk bawak balik tin ni boleh?? =p















abg ngn pakcik d umah hj alif bin sime darby




















hanan tetido sampai 2 kali... 
oleh kerane aku masih lg minat tok ti (wpun dh x fanatik) so wajibbbb aku begambo kat booth ni...katenye halal...... hehe
wajib.... ngn booth d negeri kebanggaan abg yg menjual Nasgera "children lovessss it!" kate CEO nye yg takmcmCEO hehehe
manje anak abah... =) 
tu produk terbaru menggantikan tempat kopi jatte... dgn name yg lg kejantanan =p 
kelapa laut afrika =p 
duta kecil ulor kismis tp aku suh die posing jap =p 
nampak gigi je pon jadi laaa... hihi hanan dh boring dh... nak balik nak balikkkk katenye.. hehe

ngn abah ceria plak??? aishhhh....



announcement utk MIHAS 2011 pon dah ade mase tu... planning to go jugek nnt.. bleh e bang? =p

1st tyme aku g MIHAS ms MIHAS ke-2 which was on 2005.. mase tu kt mines so sgt dekat ngn UPM.. lepas g konvo member, terus g MIHAS...

and this is also 1st tyme g MIHAS ngn abg since yg aku ajak abg g for MIHAS 2006... bleh? tunda punye tunda... 2007 xtau kenape x pegi.. asenye mase tu g ngn lani kalo x silap... MIHAS 2008 tgh darah manis so x leh pegi ngn abg n ngn geng pon x pegi... MIHAS 2009 tgh pregnant plak... so x berani jln tempat sesak mcm tu....

nnt mase tu hanan dh besa sikit so boleh la join mak abah buat food tasting ye sayang... cian dia semlm pandang je mak abah makan.... dh pandai sua mulut nak makan tau anak aku ni.... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers