Rabu, November 03, 2010

syukur dah jadi 28 =)

alhamdulillah.. arini genap sudah umo aku 28 tahun.. at 4.47pm td, 28 years ago, mak aku bertarung nyawa nak lahirkan aku.. kasih ibu mmg x terbanding kann... mak aku lahirkan aku normal lak tu (dolu2 jarang sgt org kena caeser kan).. aku x ase fully sakit neran normal ni.. tp jln2 kontreksyen tu ade la aku ase.. tu pon dh ase sakit yg teramat........ amat2 sgt... 4 jam je tahan sakit pastu merayu2 kat abg g jumpe dokto dengan segere sbb nk kan epidural tu.. dokto lak g lanc.. huhu tggu lak lagi dokto balik lanc.. hmm...

hmm panjang lak intro nye hehe..


alhamdulillah after this beautiful 28 years yg dh dilalui, aku bersyukur sgt2 sbb BANYAK ok bende yg aku nak, aku dpt... serius alhamdulillah! jarang lah aku x dpt ape yg aku nak.. kalo ade pon, bende yg aku x dpt tp aku nak tu adelah bende yg boleh dilupekan begitu sahaje la... xde la smp membuatkan aku meroyan gile ke kan.. alhamdulillah!


after this beautiful + meaningful 28years...

  • aku dpt kawin ngn lelaki yg aku sgt2 sgt2 sgt2 cintai selame bertahun2... hihi =))) bukan senang eh nak mempertahankan cinta kami ni.... BANYAK gile dugaan spanjang 7 tahun bekawan tu.. Allah je yg Maha Mengetahui.. bile terkenang2 kekadang ase nk nangis pon ade... nangis sedih sbb knape dugaan2 tu sume terjd pd aku & abg dan nangis sbb syukur sgt2 kami kuat dlm menempuh dugaan2 tu..
  • aku dh jd emak pon.. dan in next 4 month time insyaAllah akan jd mother of 2 at the age of 28.. hihi.. cam x caye pon ade ni.. ekceli aku x merancang pon aritu.. just mengagak dengan 'cara semulajadi' which aku ase mcm boleh jd cara semulajadi tu sbb lepas abis pantang, aku x didatangi apa2 tanda yg menunjukkan aku tgh subur or what kan... tp, ade pendatang baru upe2nye dlm womb aku ni... =))) syukur sgt2.. rezeki Allah bagi...
  • aku ade kerjaye yg aku kire best hihi i mean yg aku ase best la.. sbb aku keje mmg dlm bidang ape yg aku blaja.. alhamdulillah.. dr lepas grad smp skrg aku mmg xde masalah dpt keje wpon kalo aku resign sebelom aku dpt next job hihi (dh 2 kali wat camtu).. syukur sgt2 pd Allah..
  • aku masih ade mak abah sampai ke saat ni.. ade ramai kengkawan aku yg dh jadi anak yatim atau anak piatu atau anak yatim piatu pon ade.. tp aku alhamdulillah still ade parents yg aku leh ngadu to.. even masih sanggup menjage aku mase aku dalam pantang aritu..
  • i have everything that i need & almost everything that i want! syukur sgt2 and i can ask for no more...
my wish utk umo aku yg dah getting 28 years old ni.. : semoga Allah menjadikan aku org yg lebih sabar dalam menghadapi dugaan & cubaan2 hidup.. amiin... (org2 yg rapat ngn aku tau la aku ni camne bab sabar ni kan hihi)

amiiinnnnn.... =)))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers