Khamis, April 11, 2013

makanlah kau duit haram tu roslan oi...

fast review ...

aku memang teramat bengang tahap tak dapat diluahkan dengan kata kata dah ni kat si manusia yg kononnye ustad tu... si roslan yg gharar. giler ah dia tu. berani sungguh makan duit haram. memang tak sayang anak bini bg anak bini makan duit haram. duit ambik, siap remind supaye laki aku tak lupe bayar balance 500 yg dia mintak tambah lepas work order agreed, dah tu keje untuk tambahan nilai 500 tu dia tak buat, blh?? compensation aku yg kau delay siapkan umah ni mcm mana nak kire?? 2 bulan kau delay... 2 prospect tenant aku cabut sbb x nak tggu... sedangkan kau janji siapkan dlm mase 2 hariii??? kau ade pk tak kerugian yg aku tanggung?? kalau kau tak berjanji 2 hari, aku tak tuntutlah kau siapkan dlm mase 2 roslan oi!!!

tak pernah aku jumpe syaitan yg bertopengkan gelaran ustad mcm ni. memang aku tak halalkan dan memang kau tanggunglah akibat makan duit haram ni roslan telok gong oi!! dan masih lg dia buat, laki aku call mlm lepas kami p tgk umah tu, dia tak angkat, 2 kali laki aku call dia tak angkat, padahal laki aku dah ade kat area umah dia mase tu, nk jumpa dan slowtalk kenapa dia buat keje mcm taik tu. sbb ape aku kate keje mcm taik? pintu bilik yg dia kata baru, adelah pintu 2nd hand! aku tau sgt sbb pintu tu ade latch yg tak sama pd kedua dua pintu... tak taulah kalau kau ni baghal sgt p beli latch yg berbeza utk 1 job yg sama.. dah tu dekat daun pintu ade latch, dekat bingkai pintu takde tmpt masukkan latch tu.. ape jadah???? then dekat bahagian tombol, ade kesan umpil.. pintu baru ape yg ade kesan umpil?? obvious... pintu bilik air dia p tukar yg jenis lipat tu, walaupun aku tak suruh tukar sbb dengan pintu lama yg jenis daun tu, takde masalah sempit pun kat bilik air tu.. itu pun pintu 2nd hand.. aku tarik dgn lemah lembut, terus tercabut tempat penarik tu... warna buruk memang obviously menunjukkan itu pintu lama.. skru tak lekap betul sbb tu bila aku tarik walaupun lemah lembut, terus pemegang tu tercabut... mls nak ckp yg aku ni anak carpenter.. bapak aku buat rumah sume sorg sorg.. kukuh rumah kampung bapak aku ni smp skrg dh berpuluh tahun.. sbb tu aku kenal sgt mane brg 2nd mane brg baru... kau ni roslan!! memang buat keje mcm taik!!!

and he did not reply call laki aku at all for 2 days. after 2 days baru msg, ok diulang, msg, bukan reply call, just hantar msg, bgtau tinggalkan kunci ngn nota atas meja dia nnt for things yg kami tak puas ati tu. ade ke patut? gile punye manusia. kau mintak duit blh call, bila customer tak puas ati, kau msg2 suh tinggalkan nota camtu je????? kenapa tak tunggu laki aku masuk keje and u all meet up? sbb kau memang suke makan duit haram kan roslan oi!! sbb tu kau elak elak je drpd jumpe laki aku... anak haram.... bengang aku ni bengangggg!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers