Khamis, Julai 09, 2009

1460 hari yg lalu... =)


hari ni.. beberape jam sebelum genap 4 tahun yg lepas..

(time ni, pagi kat ofiz, aku tengah excited siap2 nak balik.. walaupun baru sejam stgh masuk keje =p)..

this was the moment when i met abg yg mane pertemuan ini telah menyatukan kembali ukhuwwah (perkataan ukhuwwah nampak baik sket la drpd perkataan hubungan kan hoho =p) kami yg telah terputus lebih setahun sebelum tu.. yg terputus disebabkan orang ketige yg hampeh dan tak tau malu langsung itu.. dan org keempat yg hampeh dan entah ape ape itu.. kalau tak kerana dibukakanNya pintu hati kami untuk bertemu pada tarikh dan jam ini, tak tau lah...

mungkin, kalau takde pertemuan ini... ;
mungkin tak berlaku hari 12 mac 2008 di mane itulah hari pertame family abg datang berkunjung ke rumah aku untuk berkenalan dengan family aku (first time i met my in-laws.. mak kate tu namenye nak datang menengok.. seram sejuk gile rasenye mase tu.. mase tu dok pk makcik ni nak tengok ape la eh.. kalau nak tengok tapak tangan mmg kantoi la sbb tapak tangan aku ni mmg halus mulus =p macam jarang pegi dapo..eceh!!)
mungkin tak berlaku hari 30 mac 2008 di mane itulah hari aku dirisik secare rasminye dan proses menetap tarikh dan segale macam perkare yg perlu ditetapkan..
mungkin tak berlaku hari 18 mei 2008 di mane itulah harinye aku telah dicop secare rasmi untuk menjadi tunangan kepade abg.. lepas dah bertunang, dah jatuh haram la org lain nak masuk meminang kan.. hehuho =p

dan..

mungkin tak berlaku hari 25 oktober 2008 di mane itulah harinye abg secare rasminye berjanji dengan Allah untuk menerima aku daripada jagaan mak & abah selepas 25 tahun 11 bulan dan 3 minggu aku berade di bawah jagaan & asuhan kasih sayang mak & abah... sayu sgttt... berjanji untuk menjage aku dunia & akhirat.. janji agung yg mengatasi segale janji2 yg telah dibuat selame 7 tahun kami berkawan sebelum itu..

i love u abggg,,,,,, soooo macc macc more!!! ='*****

i will can neva forget the very first moment we met that time abggg... without words.. and we just smile to each other.. and i felt like want to hug u if i didnt control myself.. hohuhe.. =p

i am sooo sorry if u missunderstood about all these mungkins i've list out here.. i believed on my instinct and on jodoh and i know.. even without this met, all these mungkins may do happen, because u and me are meant to be together.. because of what He has written in our jodoh... =)

kan abgggg....?

biarkanlah saja diriku sendirian tanpamu

biarkanlah aku merindu sekian lama

bukan maksud untuk membisu sepi tanpa kata

terpisahnya kita kerana mengejar impian

mungkinkah bersama dua jiwa ini

dalam mencari cinta sejati nan suci

mungkinkah segala derita di jiwa

akan terubat kini

hanya satu pintaku

sabarlah menanti

ku kan pulang bersama

.,.CINTA.,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers