Rabu, Julai 22, 2009

selangor menang!!! =)))))))

hohuhehuhohohe =)))


arini pagi2 lg dh dengar kat radio yg selangor menang liga superrrr... terus aku terigt zaman2 skola menengah dulu.. betape gilenye aku pd sukan bola sepak ini... serious!! fanatik fan! minat ngn siti pon x macam minat bola sepak especially team selangor.. tp tu mase kat convent la.. mase kat maktab dh kureng minat sbb takde geng.. mase kat convent ramai bangat yg minat ngn bola sepak ni.. maybe sebab skola tu ramai yg konon2 tomboy kot.. so bola sepak tu menjadi perbualan makanan kitorang pd mase tu.. eceh... =p

tapi minat2 pun, aku tak penah berpeluang pegi tengok selangor lawan bola kat stadium.. teringin jugak nak pegi mase tu sebab mase tu jarak ke stadium shah alam tu apelah sgt.. tak jauh mane pun.. cewahh... tapi abah tak bagi pegi sebab takde org yg abah kenal yg boleh temankan aku... org pompuan tgk kat rumah je udah... hmmm... gtu le kate abah tiap kali bila aku cadang nak pegi... dan pd ketike itu, aku bertekad.. apabile aku besar nanti, aku dah ade kete sendiri, aku nak pegi stadium tgk bola sensorang aku... ohhh tak tahan betullll... tinggi sungguh cita2 aku mase tu setinggi gunung tahan.. huheho =p

tapiiii sampai ke sudah, aku tak jugak pegi tengok bola kat stadium.. walaupun sekarang ni aku dah boleh pegi sebab dah ade abg yg boleh jadi peneman.. dan abg pun minat jugak dgn bola sepak (tapi abg fanatik fan team hitam-kuning.. bukan merah-kuning.. =p).. mmmmm tahun depan, pas baby lahir, aku nak ajak jugak abg pegi tgk selangor lawan bola kat stadium... tinggalkan baby dgn atuk ngn wan nye jap ee... =p

betape fanatiknye aku dgn team selangor ni... tak boleh nak cakap la... cewahhh... tp serious!! aku kumpul semua paper-cut pasal selangor dlm 1 fail khas.. kalau the said paper mak tak beli, aku akan tepon member dan suruh diorang tolong potongkan (suke2 ati aku je suruh org potong2 paper kat rumah diorang tu) dan tolong simpankan dan bagi kat aku kat skola nanti..

ohh.. kalaulah ade anugerah untuk pengumpul artikel selangor terbanyak sejak tahun 1995 (i've been keeping that paper-cut for 14 years and it is still in good condition okeh? buku2 zaman matrik & U pun ade yg dah lebur dah...), mesti aku dah dapat anugerah tu... =)

nanti kalau ade mase, aku upload gegambo paper-cut tu sume okeh... =)))

lepas kawin, aku ade tunjuk kat abg semua paper-cut tu.. abg pun cam agak sedikit terkejut jugak la kan... hohuhe =p abggg... ade 2 tujuan ee sbenanye nape syg tunjuk kat abg paper-cut sume tu...

yg ketame : aku nak abg tau yg aku tak tipu die dulu.. hehe sbb zaman2 memuleeeeeee sgt berkenalan dulu (zaman kite ckp aku-ko dulu.. abg igt tak? =p), topik perbualan kami adelah bola... dan bola.... dan bola... tgh tgk lawan bola kat tv pun kitorang boleh smskan perasaan memasing tentang team mane yg akan menang... especially mase team hitam-kuning lawan team merah-kuning... tak kisah la dalam sms tu cume ade perkataan 'alamak' atau 'cis' aje ke... punye la fanatiknye dgn bola.. so aku tunjukkan fail tu pade abg sbb aku nak abg tau yg aku betul-betul minat bola mase tu dan bukannye aku buat-buat minat bola sebab nak rapat dengan abg.... =) okeh?

yg kedue : aku nak abg tau betape sgt fanatiknye aku dengan sukan bola sepak dan aku nak die turuti kemahuan aku untuk pegi tgk selangor lawan bola kat stadium di satu hari yg indah nanti.... =p

ohhhh bilekah satu hari yg indah itu akan berlaku eee abg....? hohuhehuhehuheho =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers