Jumaat, November 06, 2009

.,.3 event pd bulan oktober.,.

saje nk tepek kat sini..

bulan splo aritu aku ade menghadiri 3 event yg aku ase mcm nak share kat sini..

1. majlis pertunangan kawan baek mase kat convent :


ngn azeey & dini..


balasan dr azeey..


hantaran dr tunang azeey..


me ngn abg..sembabnye muke aku..


ngn azeey ngn sireh junjong yg aku sgt suke tgk..

event ni berlangsong on 10.10.09 dlm tengahari cetu.. congratez to my fren yg dh slamat menjadi tunangan org selepas tabah mengharungi suke duke percintaan.. =p



2. tea reception for Deeparaya :


aku ngn meje-mate aku..macik2 joyah =p


emcee sedang berkate2..


sebahagian drpd mknn2nye..


pd aku hiasannye ade ala2 kap lam ya nga sket..name pon deeparaya.. =p


setting meje dudok bersile..

kompeni tempat aku mencari sesuap nasi ni agak kedukut gak la kan.. sbb wat 2 in 1 event.. hehe.. padahal on that particular date tu, dh 26 syawwal dh.. and deepavali belom pon lagi.. haiah!! tp mknn mmg sgt byk.. sume pakat tapau termasuk la aku =p dan paling best sbb aku dpt mkn putu mayam.. lame dh aku craving putu mayam tp x tau kt mane nak cr yg sedap..



3. active day :


grup photo..aku yg agak besa disuroh dudok kt depan skali =p


grup ektiviti aku..


mnari makarena.. last aku mnari makarena mase dajah 6! bayangkan punye lame lagu yg komiti ni pilih.. (kutok komiti jap =p)


cari gegule bertulisan 'active' dlm tepong..


cari bola pingpong bertulisan 'day 2009' dlm kolam renang.. tetibe je ade org yg tgh berenang2 tu klua dr dlm kolam.. terkejut mak!


ngn macik2 operator..


ngn zanah..

bende ni kire mcm hari sukaneka la.. which the term 'active' tu pon comes from the sentence 'All Ce*e*o* Together In Various Exercise'.. so ini adelah ari utk sume pekerje in all branches melakukan various exercise tu serentak.. tak kire la malaysia ke.. china ke.. thai ke.. taiwan ke.. kekunun sume pakat serentak la.. poyo je kan.. tp tahun ni mesia wat lambat sikit sbb date yg regional pilih tu adelah pd bulan puase yg dah dekat sgt dgn ari raye.. so pospon punye pospon, last2 buat bulan splo.. salunye active day ni held on september.. dan kali ni it was held kat holiday inn shah alam.. salunye kat perkarangan kilang je.. huhu

sekian.. =)

2 ulasan:

  1. waaahh azie dah tunang ek! tahniah2...hehe dinie pon pregnant gak?

    BalasPadam
  2. ko congratez kat azee ke kat aku ni? hihi
    dini lum lagi..

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers