Khamis, November 05, 2009

adiah adiah =)

adiah anniversary dr abg.. =)))))



muahh mmuahhhhh!!!
ameenn... moge menjadi pengantin baru setiap harii.. walaupon selepas kelahiran baby kite ni nanti eh bang =)**

abg kate "sowee tak bg adiah bju tido sexy cam yg syg mintak.." hihi tak pe abg... =p

adiah besday dr abg..? ke cum...? huhu.. alaaa nk adiah besday separate.. hehe.. bleh eh bang..?



adiah besday dr kompeni.. =)


sebelom bukak wrapper =p


selepas bukak wrapper =p

tahun lepas deme bg kek sebijik.. tahun ni kompeni bg frame gambo dgn customized photo besday tahun lepas.. mase ni aku baru balik keje lepas cuti kawin.. so jari masih berinai lagi ketike gambo ini diambil.. =p

3 ulasan:

  1. yer aku pon ada buku ni, mak mertuaku bagik masa aku nak bersalin aritu..banyak doa2 kan dalam tuh..aku suka! tp lepas je abih pantang, tah mana tah buku tuh..sbb dok pindah balik dari umah mak aku, macam pindah rumah ok..banyak gilos barang...barang aku, barang baby..dah tatau aku selit kat ner tah..truk btul aku nih..tsk

    BalasPadam
  2. ekekkee aku suka la buku tu..bagus utk di baca!

    BalasPadam
  3. =) a'a.. tp nak istiqamah amalkan kandungan buku tu memerlukan kekuatan dalaman yg mantop jugek la.. hihi

    BalasPadam