Isnin, Mei 24, 2010

juara af8 and nanti mesti jd duta jugak.....

hahahahahahahahahha

shahir jd juara..

so pasni shahir akan jd duta menggantikan dafi, hafiz, aril n akim lak la ye? ngn protege baru mas idayu tu kot.......??? kihkihkih

pg td die jd tetamu jempotan kat pagi di era.. ok la.. maseh bersopan santun la kan.. 'biaselah budak baru nak naik jd artis' bak kate lagu ni kan.. hihi suke2 ati aku je.. bukan aku maksodkan keseluruhan lirik tu eh.. kang ade lak kang kena tuduh wat fitnak kang.. aku cume maksodkan bait yg tersebut di atas sahaj okie..

tp my bos ckp mase deme wat lawatan ke kilang baru aritu, die kate 'shahir tu very humble la.. bla bla bla' uiksss... jaghang2 bos aku ni nk memuji artis ni.. (and then die kate ain was very talkative.. hihi =p)

tp kalo tgk bekgraon die dlm trek selebriti tu mmg nampak cam baek laa.. skola agame and so.. arab ngn 1 lagi sujek arab (usuludin ke syariah ke ape tah name subjek tu) dpt A okie.. tp ye la kan.. iman x dpt diwarisi... (i dunno but to me kalo dh terjebak ngn donie artis ni.. hmmm... sindiri mau igt la.. sbb maknenye die ade sense nk menjebakkan diri tu.. walaupon dikatekan alim dan dipanggil ostad dlm akedemi tu or ape2 istilah yg sewaktu dengannye, and i repeat : this is to me okie =p)

budak saujana dulu rupenye.. huhu =p saujana pon kontroversial grup jugek kan...

ekceli aku x kesah pon sape jd juare.. dan xde org kesah pon aku kesah ke x kan.. dan yg paling penting laki aku sgt x bagi aku kesah okie hihi

just asalkan.....
.
.
.
bukan maulana yg jd juara...

kihkikihkihkih... aku mluat seh tgk muke budak tu.. bleh?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers