Khamis, Mei 06, 2010

segmen bukan name sebena dlm petang di era

petang smalam denga segmen 'bukan name sebena' kat era.. skang ni paknil dh jd penyampai petang lak.. sedih kot ngn kehilangan mate die...

hmmm tp layan gak segmen tu.. memacam la.. nk tuntut utang la.. nk hentam ex la.. tp syarat gune bukan name sebena.. unik la aku ase rancangan tu.. idea asal sape tah..

smlm topik hentam ex la.. apape kes pun la.. tp smalam sepanjang yg aku denga (sbb aku kan suke tuka2 cenel) byk yg hentam ex (fomfuan la) regarding ex deme pinjam duit x bayar2 sampai ke suda.. bukan takat puluh2ratus2 (kalo takat ni malu kot nak tuntut dlm radio) tp riban2 punye...

hahahahahahhahahahahahahhahah

yg baikatigatalgatal pegi bagi pinjam riban2 tu apesal?

cinta sangat????
org islam jgn buat mcm ni eh.. haram..

hmmmmmm... pd aku la.. kalo lelaki tu ade harge.. die takkan gune walo sesen pon duit fomfuan yg masih bertaraf gilfren tu.. gile x ego... lelaki kan patut ade ego and normally ego deme tinggi... so part pinjam meminjam duit ni shud be something yg malu aaahh nk buat gtu kan.. so kalo jenis lelaki yg willingly meminjam riban2 tanpe ase berslh ni mmg kita patut ragui la.. sbb ego nye dah xde.. then patut difikirin ikhlas ke die kawan ngn kite.. ke kawan sbb die tau kite ade riban2 dlm ekaun... kan...

kalo dh kawin lain.. sbb kate pon another half of us kan.. so kalo die sakit, kite pon sakit... senang same senang susah same susah... sbb nnt separuh jiwaku pergi pulak kan sbb another half of us kan... hihihi ayat cam kap lam ya nga... bleh paham?

ade sorg minah ni kate dulu die sanggup drv dr kl - ipoh - kl ade dekat 4 kali seminggu!!! bayanggggkannn.... huishh.. byk toll byk duit minyak kene klua tu.. sbb???

nak jumpe boifren punye pasal....

uiiiii..... aku ni pon dulu2 deting sebulan skali je.. sbb byk tuuu kos ipoh - kl - ipoh... ni minah ni pegi senang2baikati turun tempat boifren die 4 kali seminggu... so ofkoz la boifren die pon dh x pandang dh pengorbanan die tu... dgn boifren die pinjam duit die riban2 lagi katenye... at last, die terjumpe boifren die dgn fomfuan lain dlm keadaan memalukan dlm sebuah bilik!!! blehh??? sbb mcm yg aku ckp kat atas td la.. boifren die dh x pandang dh kebaikhatian die tu turun ipoh salu sgt..... kalo aku jd laki pon aku pk bende yg same kot... aiiiii senang sgt bg nampak?? kan kan?

yg klaka nye die nye mesej pd ex boifren die "hentikanla prangai awak yg kaki perempuan tu.. tambah2 lagi awak tu anggota unit beruniform!"

jeng jeng jengggg... paknil siap kate "ni kalo dibiarkan ni kang siap bgtau pangkat ape division mane sume ni kang" =p

*aku ase klaka sbb aku ase die laaa kene hentikan prangai baikatitakbertempat die tu.. guys will olwes b guys okie....

lg 1 kes smalam aku denga, sorg fomfuan ni kate die geram kat ex die sbb sebarkan gamba2 lame mase deme bercinte yg mane dlm gamba tu deme berpeluk2an.. pastu bleh plak die ckp "kalo awak upload lg gamba2 tu, sy report kat polis"

haahahahahhahahahhahaa nak sgt polis layan kes camtu... kes gamba bogel tersebar pon polis bolayan jek... tu kes mokcik eli tu ape kes... mcm dh senyap je... kes profil tinggi lg tu..

pastu paknil tanye la "mase amik tu kene pakse peluk ke suke same suke?"

hahahahhahahaha ade ke org senyum2 kene pakse berpeluk2 amik gamba? jahat kan paknil tu... dah sah2 ko rele kene peluk, skang ade ati nak report polis?

haiah!! 2 contoh budak fomfuan zaman skang.. nasib baik aku ni konsider budak fomfuan zaman 90an kihkihkih =p

kalo adik aku ade lagi, mmg aku rotan die kalo die buat 2 bende budus kat atas ni.. alfatihah utk adikku.. alang rindu adik.. rinduuuu sgtsgtsgt wpun dh 10 tahun berlalu.... =''''

1 ulasan:

  1. ieee,..cerita mcm tu pun diaorg bagi tau kat radio ke? haha..2 kali malu lah jadinya.

    P/S: cam ner kak nia bleh kantoi ni? haha

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers