Isnin, Mei 10, 2010

selamat hari ibu





semenjak telah menjadi mak ni kan.... baru tau camne asenye.. sakit penat.. kalo anak wat kuang ajo.. uiiiii mmg ase luke caeser tu terbukak la kot (hanan dh beso nnt jd anak yg baik ye nak..) iskiskisk.. insaf... dulu aku jahat.. (mcm dlm drama plak) tp pas masuk maktab jd baik sikit.. sbb tinggal berjauhan kot.. so terase sgt2 kasih syg mak ngn abah bile deme sanggup dtg muar disebabkan aku menangis mcm org gile mase mggu orientasi tu (padahal br seminggu).. wpon kos minyak & tol klang-muar tu mahal berdasarkan rate gj abah mase tu, tp demi anaknye yg dh meroyan kat maktab mase tu, deme turun gak.. hihi skrg sindiri dh jd mak so dh jd lebih baik daripade biase kot.. sbb dh ase penat membawak perut 9 bulan.. pastu penat terbaring kat labor room 10 jam.. tp itula nikmat bergelar emak kann... org lain x ase.. Allah bg pahale.. insyaAllah....

katun paling sadis.......



damainye muke baby tu... terbayang muke hanan mase die tido.. =)))))

i love my mum so much!! and i hope my dotte (and coming soon anak2 later2 =p) will love me as much as i love my mum (even if not more.. jgn tamak okie)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan