Jumaat, April 06, 2012

3rd day of chicken pox

mlm td haifa meragam gila2 pasal aku x dpt nk bfeed dia sbb chicken pox ni... aku keraskan jugek ati ni.. mlm semalam aku still bfeed die wpon dh terang2 chicken pox... sbbnye, biaselah naluri ibu kan, x smpai ati yg teramat dengar dia nangis kesedihan tgh2 mlm tu nk kan susu.. lagi2 bila dia nampak aku... 


tp mlm td mmg aku x bg lgsg... by 2.30am tu die dh tido kot sbb mase tu aku bg haifa kat husband... aku lelap jap.. dlm kul 2 lebih tu aku dgr haifa nangis.. so aku amik dia sbb feel so pity.. aku pakai telekung utk bg terlindung sikit bintik2 chicken pox ni (even though i knew that this is an airborne virus) dan peluk2 dia bg die lege.... dia mcm mencari2 gak susu... siannye la.... tp kali ni aku mmg xleh bg sbbnye bintik chicken pox tu mmg akan bersentuh dgn haifa kalo aku bg die minum susu aku... so aku bg haifa minum susu kakak dia.. mula2 bg perasa plain... dia meraung2 x nak... dlm kul 4.30 tu dia terlelap kat riba aku.... aku pon tido duduk smp kul 6.45 dia terjaga nk susu lagi... aku pon bg haifa kat husband and buat susu kakak utk haifa perisa coklat lak... kali ni baru dia nak minum....


so pity my little girl... jap ye sayang mak.... insyaAllah lg seminggu mak sembuh dr pox ni, adik direct feed dgn mak balik ye...


akak agah adik dlm kete smbil berposing bile nmpk mak pegang kamere
kakkkkk.. nak sikit blehh???
mase ni adik baru bleh mengengsot ala2 komando.. kakak tgh cari geng yg bleh bejalan dan belari
adik mase ni belum 2 bulan pon lg.. aku sentiase berdoa semoge kakak x rase die terpinggir sejak adik lahir...
adik nguap.. kakak tgk dari bawah
2 2 dh berani swim... jgn jd mcm mak ye anak2 mak.... takut berenang hoho
i love this pic!! mcm adik was thinking sumthing while kakak tgh mengusik die
xmo gado2 ye anak2 mak... 
kakak baik... relekan je adik yg kecik buat ape... x smp time kakak ngamuk lg la huhu
time meragam.... huhu nk suh begambo pon susah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers