Sabtu, November 03, 2012

3-series sudah

alhamdulillah arini genap usia aku 30 tahun... 30 tahun lepas, time2 camni jugak la dlm lepas asar camtu, mak aku bertarung nyawa meneran nak melahirkan aku. sedih bile terkenang. bukan sedih apa, sedih sbb kekadang aku mungkin dlm tak sedar masih ade membuat mak terkecik ati ngn sikap aku. sedangkan sakit melahirkan tu bukan calang calang punye sakit. aku dah merasa 2 kali. tu pun berbius. last last contract punye contract, bedah jugak akhirnye. tapi merase la sakit contraction tu sampai 10 jam for both delivery. mak dulu mana ada bius bius ni. huhu. tu cite 30 tahun lepas.

arini, aku dah pun menjadi mak beranak 2. 2 org anak dara yg comel comel yg beza umur selang setahun. dgn suami yg sentiasa ada di sisi aku ketika aku memerlukan. thanks abg for being the 1st person to wish me a birthday wish for these past 7 years. dan sentiase menjadikan aku seorang wanita yg berasa dirinya dihargai hari demi hari. sampai arini. genap usia aku 30 tahun.

=)

alhamdulillah aku dpt capai mostly apa yg aku targetkan untuk aku capai by umur aku 30. macam macam. tak perlulah aku list down kat sini sbb most of the targets are material things target. nanti korang baca menyampah pulak, macam nak takbur riak pulak. cukuplah aku je yg tau. dan aku bersyukur dan bangga dgn pencapaian diri aku ini, berkat izin Allah, dan doa suami, mak, abah dan orang orang sekeliling yg sayangkan aku. cuma 1 je lagi yg belum tercapai yg aku boleh reveal kat blog ni which is aku target nak pegi umrah before age 30. takpelah, teruskan berusaha dan dgn izin Allah, aku dapat capai target yg tu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers