Selasa, Ogos 11, 2009

muke same = ade jodoh? =)))

this is my first tyme pegi dinner dengan abg.. ieitu dinner yg melibatkan rakan sekerja.. ohohoh... memule aku volkswagon gak tp lelame ok la.. kesegananku mula menghilang.. =p

masuk2 pintu je, jumpe ex-bos abg.. pompuan.. namenye puan ajma.. and her 1st word to us mase tu was 'same laaa muke 2 org ni.. macam adik beradik' heheheheh... =p

pastu tiap kali jumpe je, puan ajma tu mesti cakap camtu.. ade dlm 3 4 kali kot.. and this is not the 1st tyme org kate muke kami same.. sejak mule kawan lagi org dah ramai ckp yg muke kami sameee... kalau tak muke same pun, org kate cara kami senyum same.. 2 2 suke tayang gigi heheheh =p

sedare aku yg 1st detect kesamaan muke kami was acik nasir.. mase kenduri bertunang.. at that tyme ramai sedare mare aku yg nak tau which is my bakal fiancee sbb aku memang tak penah tunjuk gamba abg pade sesape even pade along and angah.. acik2 pun ade yg tanye nape along and angah tak penah tengok? nape aku tak tunjuk kat deme gamba abg?

sebabnyeee... aku mmg tak nak tunjuk selagi tak pasti.. tu je.. so bile acik2 aku tanye mane satu orgnye, deme pon tak dapat nak tunjuk sbb deme pon tak kenal.. dan abg pun tak dibenarkan masuk ke dalam rumah mase tu.. pantang org tua2 kot.. abg just dibenarkan berlegar2 di bawah khemah sahaja..

pastu teke punye teke, one of my aunt, cik ijan, tunjuk & kate 'yg tu kot?' =p

so betul la org yg ditunjukkan tu...

and terus acik nasir ckp 'same laaa mukee...'

make tersenyum simpul lah aku dibuatnye mase tu.. heeeeeeee~ =p

dan ramailah kezen2 aku pun berkate 'aa'aa la m*na, muke same. ade jodoh ni.'

dan aku terus tersenyum simpul sensorang aku... even sampey skarang bileorg ckp muke kami same, aku akan terus dgn senyum simpulku... hihihii =ppp


same tak muke kami?? =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers