Khamis, September 03, 2009

ape bakar2?? nak kene penyepak???


oh!!!!!

tak tau nak cakap ape.. aku bukanlah seorang yg sangat suke berblogging bende2 yg terlalu serius.. to me, blog ni tempat nak meluahkan sesuatu dalam keadaan santai.. ni pade aku la..

tapi bile aku tengok buletin utame malam tadi, ohhh!!! sangat tidak dapat dikawal perasaan marah aku.. membuak2 tibe2.. aku pon tak sangke aku masih mempunyai darah pendekar opss!! semangat kenegaraan yg tinggi (walaupun subjek kenegaraan kt upm aku dpt B+ sahaje).. dan bile membace tulisan di blog ni, lagi laaaa aku rase cam.... what da???

ape perasaan anda bile bendere negara anda dipijak & dibakar sesuke hati oleh bangse yg banyak (but have no statistic on how many percent of them coming here because they come & go sesuke hati deme sahaje! =p) datang merempat kat negare aku ni nak mencari & mencuri oppsss!! sesuap nasi.. bukan sahaje untuk disuap ke mulut mereke, tetapi juge untuk disuap ke mulut sedare-mare mereke di dese yg dibangge2 kan sangattt tu.. huh!!!

aku bukanlah anti-DON (deme suruh buang huruf 'N' but aku buang huruf 'IN' boleh??? =ppp)=p sangat tau.. malahan aku pernah baik ngn few DON workers yg ade kat putra food court dulu.. antare aku ngn geng2 aku kat upm mase tu, aku lah yg paling kamceng skali ngn minah DON tu.. kat *e*e*o* ni pun, aku baik je ngan minah cleaner DON ni.. siap mase die keguguran hari tu aku dok nyembang pasal klinik mane yg elok die pegi lagi.. sbb die kate die cam kene tekan harge ngan klinik yg die pegi hari tu sbb die pendatang dr DON.. seee?? betape baiknye kamiii rakyat2 malaysia yg tercinte ni...???

tak dinafikan mmg ade segelintir (atau maybe agak banyak) warge malaysia yg jahat.. suke buli orang2 DON.. dan macam2 lagi la.. tapiiiii kami tak pernah pon (seingat aku la) godam website negare deme, buat website khas utk mengutuk, kutuk2 melampau, baling kedutaan dgn telur busuk, panjat pagar nak tukar bendere negare deme dgn negare malaysia, dan macam2 lagi la yg deme wat kat kite recently..

tapi tidak dapat tidak, sukar untuk menafikan bahawe mmg ramai antare DON2 yg datang ke sini bukan sahaje datang nak mencari sesuap nasi, tapi juge buat jahat.. jahat yg teramat2!!! umah kakak aku sendiri penah kene pecah ngn perampok.. okeh?? memang telo pekat bahase DON.. ikat kakak ngn abang ipar aku.. merampok.. pastu siap boleh makan2 rambutan lagi kat dapor umah kakak aku tu... jahat gile kan???? tapiiii ade family aku lepas tu jadi anti-DON? takkk... takdeeee... siap bapak aku boleh sewekan umah pade DON lagi sebab DON tu dah merayu2 nak nyewe situ sbb dekat dgn segale kemudahan untuk die g keje dan anak2 die g skola... pastu bile org dah bg nyewe, buat bising.. memekak sekuat2nye pagi2 buta lepas subuh dengan bunyi lagu2 tak tau zaman bile punye lagu.. hohh!!!

bile aku bace ape yg terkandung kat blog ni, lagi la aku rase kemarahan maksimum yg membuak2.. ade ke patut die kate cenggitu dengan font beso nye???? what da???? dan seperti biase, aku bukanlah blogger yg gemar menulis panjang2.. cume 1 perkataan sahaje yg ade dalam serebrum aku utk si blogger dari blog ni.. tp malas laaa aku nak taip kat sini.. faham2 sendirilah... org waras takkan balas ketidakwarasan org tidak waras dengan tahap akal yg same....

dah tu bleh plak blogger ni (yg mungkin, mungkin laaa kot.. kan.. seorang dokto.. sebab die kate die mahasiswa fakultas kedokteran =p) cakap pasal agame lagi.. negare sendiri pon banyak islam kawin ngn bukan islam.. nak kecoooo....

dan hari ni.. bile aku tgk berite ni yg jadi kat sanun.. hoh!! aku rase cam nak kate 'serves you right' je kat deme.. tu Allah bayar cash tu.. hehe.. na'uzubillah la terjadi kat malaysia.. tp mindset aku mmg tak boleh nak elak drpd anggap macam tu.. and bile malaysia pulak pegi bagi stetmen macam ni.. aku rase cam alalalalala...

tak kuase sayeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers