Rabu, September 16, 2009

artis af selalu menjadi duta produk? best sgt ke deme nih?

hari ini ade seorang artis telah datang ke *e*e*o*.. mebi untuk menandatangani kontrak sebagai duta produk.. ohohoh.. aku pon tak tau artis tu datang.. mase macik2 tukang lap tepon ni dtg lab aku, deme berkate :

"dik, taknak pegi naik atas (marketing) sane ke? ade artis dtg arini.."

"sape cik?"

"alaaa tu yg af3 tu.."

"af3? mawi ke?" kate jurutera di kilang aku bekerje ni.. mak aii.. dlm hati aku berkate2.. tau jugek ko ye pasal artis2 af ni.. mane yg af3 mane yg af bukan3 =p salunye ca ya nun alif ni x ambik kesah pasal artis melayu..

"bukan... eh mawi x main la kat sini," kate macik td yg agak kepoci itu. aku senyum je..

"alaa.. yg putih2 tu.. yg baru2 ni menang tu.." oh barulah aku faham.. bukanlah af3.. tapi menang tempat ke3 kot.. tp tetibe otak aku mmg jem.. tak igt 1 name hape pon bebudak af musim terakhir aritu.. johannye pun aku x ingat sape name (mase perbualan td la..)

tetibe aku terigt.. "ooo akim tu yer cik?" aku bertanye lagi.. ewah..

"bukan bukan.. alaaa.. sape ke namenye yg dah klua masuk balik tu.." amboi dm hati aku.. macik ni terer gak bab af..

"haaa si sape tu, .. aw*k kan name die? yg putih2 tu.."

"oooo....." aku cume 'oooo' kan aje..

"haa.. die la.. tadi acik lambai die.. die balas.. dlm hati acik kate nasib baik ko balas.. kalo x memang aku dah kate ko sombong dah," macik tersebut tergelak2 lagi.. gatey plak macik ni.. dlm hati aku berkate2.. =p

"mmmm yg tu x minat la.. x bes.. laa die pulak ke jd duta? ganti d*fi eh?" aku bertanye pade colleague aku yg salu deal dgn bebudak marketing..

"ya la.. maybe.. i oso not sure one.." jawab colleague aku..

mmm... pelik bin ajaib aku.. tp aku saje2 nak pelik la.. xde menyumbang ape2 pon dengan rase pelik aku ni pade produktiviti kompeni aku mencari sesuap nasi ni.. aku pelik sebab ape mr k*h ni suke beno ambik artis ala2 anak ikan ni jd duta produk.. pastu sume artis2 yg diambik tu sume produk af plak tu..

haiah..

tapi macam artis dulu tu ok la jugek.. pd aku la.. sbb appearance die memang menampakkan ciri2 'kekal cerdas hebat sentiase' tu.. ni yg nak menggantikan yg dulu tu macam ala2 je.. lemah semangat aku tengok muke die..

hehe suke2 ati aku je.. =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers