Jumaat, September 18, 2009

salam aidilfitri u allzz.... =)



termenuuung ku sendiriiii..
memendam riiiindu tiiiidak menentuuuu..
kasih suuuuci murrrrni yg kiiiita bina..
hapus hancurrr olehhh kata fitnahh...

di pagiii hari rayaaaa hati sayuuu mengeeenang diirimuu...
muudahnyaaa kau menggantikann diiriku..
seolahh ciiintaku tak berhargaaa...

aapaakah suratannn... aidilfitttri suatuu titik akhirrr...
seekiannn lamaa berciintaaaaa.. kau tiadaaaaa di hariii muuuliaa...
keampunann kupohonnn.. sekiiiranyaaaa akuuuu yg berdosaaaa...
puuulanglahhhhh ku meeerinduiiimuuu sayangg..
ku meeenanntiii dengan jiwaaa ragaaa...

puuulanglahhhhh ke pangggkuankuuu oh sayang..
ku menungguuuumu di hariii rayaaa...

saje aku tepek lagu ni kat sini..
dis is my very most feveret raya song..
sang by aishah..
there is a reason y do i love this song so much..

so tengahari esok aku akan bertolak balik ke malimnawo..
tahun pertame sebagai is3 ni aku akan beraye di rumah mertue.. =)
tak sabar nak tunggu abg pulang ke klg arini untuk mengambil aku balik ke sane..
heheee =p

lastly, kepade pengunjung blog sekalian yg aku kenal and ade terbuat salah silap,
mintak maaf sebanyak2nye ye.. salam aidilfitri semuaaaa.... =)))))


p/s : ini bukan style org gagap menyanyi ye..
ini adelah bagaimane lagu ini dilantunkan seadenye..
heheee =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers