Isnin, Oktober 26, 2009

genap SETAHUN MASEHI... =)))



arini genap setahun kami disatukan dlm ikatan pernikahan.. gtu.. =p tetibe aku terigt lirik lagu ni.. abg kate die bg aku lagu ni.. wpun abg tak ckp die bg tp abg kate bile die denga lagu ni die terigt kt aku.. mase tu belum masuk zaman bercinte bagai nak rak lagi kot.. kan bang..? =p

Debar hatiku membisik rindu Ingin aku katakan
Kau gadis idaman
Adakah mungkin kau kumiliki Ingin aku jadikan
Insan bernama kekasih
Keayuan yg tergambar lukisan nur iman
Bersulamkan keindahan santun perkataan
Bagai puith salju mendinginkan hangat perasaan
Mengusir segala resah di jiwa
Kusampaikan salam ucapan mesra dan merisik khabar berita
Masihkah ada peluang Utkku melafazkan cinta
Umpama rembulan jatuh ke riba Mendengar khabaran darinya
Padaku kau memendam rasa
PadaMu oh Tuhan Kumohonkan keredaan
Nur kasih yg kudamba Kekal hingga ke syurga
Hanya satu yg kupinta Kebaikan darinya
Moga dipeliharakan tulus cinta kita
Agar kukuh ikatan yg murni bahagia selamanya
Dgn lafaz pernikahan yg mulia
Dtglah kasihmu dlm diriku Menghiasi ruang hatiku
Akanku sambutnya dgn Sujud penuh kesyukuran
Kuharap jalinan kan berpanjangan Selagi kasih yg terbina
Kerana cinta kpdNya
Kauku sayangi Teman sejati
Dikaulah sesungguhnya
Insan bernama kekasih


owh.. lepas kawin baru aku tau.. dan barulah aku tersenyum2 sorg2 bile denga lagu ni.. kalo dr dulu aku dh tau mesti hari2 aku senyum kalo aku tau abg ade niat nak nikah ngn aku.. =p

ekceli our genap setahun anniversary was mlm td.. the exact time was 9.11pm.. time kaseh utk sume perkare yg abg buat utk syg.. and thanks for the buku dear.. we'll practice it day by day nanti ok abg? =)
i love u soooooo much abg!!
muahh mmuahhh mmuahhhh!! =)))


p/s: thanks a lot to zauyah yg igt anniversary aku ini.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers