Khamis, Oktober 22, 2009

kisah seorang caller di stesen radio era petang smalam..

petang smlm aku denga radio.. on d wey balik keje tp mase tu dh sampai area klang town la.. sebenonye adelah perkare biase bg kite utk mendenga radio semase memandu.. dan apelah sgt yg nak diblogkan bile kite mendenga radio punye cerite.. tapi di dlm so-so traffic jam itu.. aku terdenga kisah ini.. dan aku terpanggil utk share the story yg aku denga kat radio tu.. di sini.. di blog ini..

heheh.. intro yg poyo..

camni.. smlm aku denga radio era.. mase tu dj burn tgh ke udare.. sensorg die je.. adi fashla tade.. ade sorg caller ni call.. name die hape tah aku tak igt.. die cite psl kesedihan die sbb besfren die dh ade besfren lain dan die terase ati kat besfren die tu.. huhu.. die kate dedulu besfren die tu ngn dieeeee je ke hulu ke hilio.. tp skarang tidak lagi semenjak dah ade kawan baek baru ni.. ni kes pompuan dgn pompuan la eh.. bukan pompuan ngn laki.. kalu pompuan ngn laki tu bukan besfren tp 'ala2 besfwen' gtu.. tak gtu bang? hihii =p

so burn pon kate la... "kirenye awak ni terase ati la ye dgn kawan baek awak tu.. tu la kite ni kalo berkwn bia byk2... jgn kwn rapat ngn sorg je.. bile jadi camni tgk kan dh sedih.." lebih kurang gtu la ayat burn..

pastu die tambah ayat poyo "berkwn bia beribu, berkasih bia 1" gtu.. klise kan ayattt..

terus aku terigt kat ape yg abg penah ckp kat aku... sbb aku penah alami situasi ni.. nak kate recent sgt pon tak recent la tp tak sampai setahun la situasi tu terjd.. kan.. terase2 ngn besfren ni.. aduhaii.. apelah kan.. kite ni org pompuan ni mmg camni ke ek? abg aku ckp.. "pompuan ni bile berkwn ibarat kace.. kalo jatuh, samada crack ke.. pecah sikit ke.. berderai terus ke..tp laki tak.. laki berkwn ibarat bola.. camne2 pon die akan bounce jugak kat kite balik nnt.."

mmm... ok... provided bola tu x bocor sbb kena cucuk ngn bende tajam la bang kan? mcm bola budak2 kg keretapi ni hahahaha padan mukeee.... ops.. out of topic lak..

mmm....tu la.. mmg pon aku ase.. lagi2 kalo ummat yg sensitif mcm aku ni.. =p

aku penah kecik ati ngn sorg besfren aku ni.. kihkihih.. kekadang bile terpk, ase sedih.. kekadang yg lain lak, bile terpk, ase cam lawak plak.. aku kecik ati ngn die sbb ape?? heheh sbb die tak dtg wedding aku.. hahahahhaaha mesti korang kate aku poyo kan.. tp ye la.. aku g tau wedding die yg cume beberape hari je sebelum wedding aku.. punye la aku ni igt kt kwn wpun aku ni sibuk bagai nak rak prep utk wedding aku sendiri.. sebelum die kawin die ade bgtau aku yg die akan dtg jugak wedding aku camne2 pon wpun mase tu nnt die br je bergelar pengantin baru gtu.. tp pas wedding aku selesai 2 2 belah pihak, die diam je.. sampai lah nak dekat setengah tahun pastu baru tetibe die terrrwish aku slamat pengantin baru (mase tu dh tak baru dh pon kot =p) sbb... sbb ape? sbb terrrjumpe profile fs aku.. haiii.. tu sbb terrrjumpe tu.. kalo x..?

pastu skarang ni aku ase die dh selamat deliver baby die.. last contact dlm fs katenye nak deliver bulan 8.. skarang dh bulan 10 nak masuk bulan 11 dh pon.. tak lame lagi aku plak nk deliver (ewah cam dh dekat sgt je EDD =p).. tp.. takde pon die sms bgtau dh slamat deliver ke blom (skarang kan standard org anta sms kan bgtau dh deliver ke belom).. mmm..

abg aku kate toksah dpikio sgt bende2 camni.. mmg la.. kan.. org laki ni ati kegheh.. bende2 camni mmg takpe pd deme.. tp pd ummat lembot ati cam aku ni? cewahhh... cam lembot sgt je..

apapepon, bia la kan.. lebih baek aku bertime kaseh kepade besfren2 aku yg lain sbb sudi menjd besfren aku.. samada yg masih berbesfren ngn aku sampey skarang ataupun dulu2 kite berbesfren tp skarang dh tak bape nak besfren sgt.. hohohoo =p


besfren mase zaman upm..1kos 1kolej 1kepale..1malaysia =p


besfren mase zaman upm jugak..paling memahami kisah cinte aku =p


besfren mase zaman mrsm..jgn marah manje aku letak gambo ni =p


besfren mase zaman convent..1kelas..1geng..1bapakpunyemajikan =p


besfren mase zaman besta.pon jd tempat bercite kisah cinte jugak mase tu huhu =p

apapepon...



kan.. so korang2 yg masih igt aku.. korang mmg sgt2 memorable & also lovable.. sayang korang muah muah! =)))

2 ulasan:

  1. hoi gamba aku mane?? hahahaa oo gamba azie ngan anis je ko tepek ek!

    BalasPadam
  2. gamba ko ade dlm elbem =p (aku menjawab soklan kan?)

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers