Jumaat, April 23, 2010

Generasi Hebat

pg td kat hot.fm hot chat yg dikendalikan dek maskiranjoko tu ckp pasal topik 'generasi hebat'.. okieh.. aku x lah terpikio die kaitkan hebat tu ngn brens kan.. tp x lame pehtu, maskiranjoko tu sebut la 'sekirenye kite hendak jd hebat, kite hendaklah Handal, berEksplorasi, Berani, Aktif & Tekun'.. gtuuu.... ohhh.. aku terus 'aikk ni tagline GH ni'.. pekataan2 ni mmg dh melekat kat kapla otak aku sbb GM dok ulang2 bende ni tiap kali die berckp2 di mane2 saje die boleh berckp2.... hehe

hmmm... adekah??? apekahh??

agaknye brens beli session tu kot utk promosi... hmmm... kalo hot.fm saje2 wat topik tu mmg baik ati la deme tu... bg pablisiti pecume..

cam bese la aku denga2 tuka cenel redio pagi2 mase drive tu.. so x denga sgt pendapat2 caller tu sume..

tp yg aku nk tergelaknye ade satu caller tu, die tu cikgu la kan.. die kate ade sorg anak murid die bleh tulis dlm 1 kertas (mase tu die suh murid2 die tuliskan ape cecite & impian deme in future).. and this budak kecik tulis 'impian saye adelah hendak membawe awek saye klua jalan2 bile besa nanti..'

aduiii!!! impian yg dangerous utk seorang budak skola renda..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan