Jumaat, April 30, 2010

jangan datang selangor!!! haaaaa hambikkkk ko... x reti2???

kahkahkahkahkahkah...

gile garang tuanku aku nih...


kredit gambo pd tuanpunyenye

hakhakhakhakhakhakhakkahakkahak....

tapi aku ase aku stujus laaa ngn stetmen tuanku ni.. bukan sbb aku rakyat di negeri die sahaj eh.. kalo aku bukan rakyat slango pon aku akan sukung gak la.. sbb laa ni kempen politik kebanyakan (mane2 partai pon laa) penuh ngn cacimakisajadiriku nye stetmen la... gado2 entah ape2 *mencacatkan cecite aku nk jd wakil rakyat je =p..

pastu dgn kap lam ya nga pon leh masuk mesejed bg ceramah politik bagai.. bersih ke kaki / stokin deme tu? ade ke deme nye instinct nk bersihkan kaki sebersih2nye seblum masuk mesejed sbb mesejed tu tempat suci utk beribadat menghadap Tuhan yg Esa?? sure2 xde nye kan... kalo ade la instinct tu sah2 pokcik sayviyer tu dh masuk Islam.... *ni to me la okieh..

i bet nnt mesti ade jawapan balas lak lagi dr pokcik nik dan yg seangkatan dgnnye tu =p

hmmph (bangkit dr kusi buruk kat opis ni, berdiri tegak dan membayangkan gambo seperti di bawah)
.
.
.
.
.
.
.


eh silap! bukan gambo tu.. gambo ni gambo ni =p

dolatttttttttttttttttttttttttttttttttt tuanku!!! *tiba2 =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers