Isnin, April 05, 2010

makhluk halus mengganggu loker aku

eh kenape arini kasut aku dlm loker dlm keadaan yg tidak selalunye aku meletakkannye?

salu aku letak lubang kasut ngadap pintu loker.. pg td aku bukak2 je pintu loker, moncong kasut plak ngadap pintu loker...

adekah mane2 makhluk halus telah bersenang lenang menggunekan kasut aku (dan most probably jugek white coat & topi aku??) pd ari jemaat ketike aku sedang bersenang lenang berehat di rumah??? mentang mentangla aku letak kunci loker aku kat atas loker tu je... ni mesti ade yg tau ni tempat aku letak kunci yg tak berape nak rahsie tu...

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hangin niiiiiiiiiiiiiiii...

aku sure punye care aku letak kasut tak penah salahhhh.... n tak penah berubah ok sejak aku mule menapak di sini 3 tahun yg laluuuuuu......

geli aku nak pakai topi tu.. seb bek ade topi spare.. hoh!! horror je.... (ntah2 kapla berk*rap) hikhik =p

2 ulasan:

  1. uih aku ingatkan makhluk halus bebetul tadik, cepat je aku klik..upenye makhluk besarr..bukan halus tu

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers