Khamis, April 22, 2010

penyebok!!!

oleh kerane aku tidak datang ke trial run mlm td di kilang baru tersebut, make aku telah dipandang serong & senget oleh segelintir warge *e*e*o* ni.. pagi2 td mase aku sampai (dlm keadaan berlenggang kangkung walaupon dh lambat setengah jam sbb jem teruk gile start dr sempang kemuning akibat dr banjir kilat yg x sudeh2) aku telah disape oleh si jurutereseplobulan itu..

"eh apesal u tak dtg trial run mlm td?"

NYEBOK!!! ok... nada die nada nyebok... bukan nada tanya sbb nak tau...

eh!!! sukati aku laaaa nk dtg ke xnk.. aku dh apply AL ok siang tu.. so mlm tu konsider hari aku bercuti jugak la kan.. atas budi bicare aku laaa nk dtg ke x.. tp aku jawab...

"i mmg dh siap2 nk dtg tp since esen pon dh rosak mlm td so i x jd dtg la.. i dah sms bos wanita bermate bulat, die kate x payah dtg.. i stendbai sampai kul 11 pm tp last2 die sms kate x payah dtg"

x tipu ok.. x caye tanye laki aku.. (sbb abg pon kene stenbai gak sbb nk nganto aku ke kilang br kat kawasan yg scary muvi tu..)

pastu die cakap..

"haiyoo.. kitorg kene tunggu sampai tgh2 mlm tau.."

sooooooo wut??? ade aku kesah??

gaji ko 5 riban ko keje la sampai subuh pon.. padan la ngn gaji ko tu..

lepas tu die sambung lagi..

"yg sebenarnye esen tu x rosak.."

esen kaki dh campo ngn CIP stil die leh konsider x rosak??? pehtu ape? spoil?

pehtu td aku g kilang baru, deme ckp esen whole tu pon dh kene buang sbb mmg xleh gune dh.. kalo x rosak apesal nak buang kan???

bongek je.....

haiah!! hanginn jek asenye.. mcm la aku ni bersenang lenang dok umah bile muke aku tidak dilihat di kilang baru tersebut mlm td....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers