Isnin, Disember 03, 2012

family day sktg 2012 - part I

it's like baru je pegi family day sek abg. dah pegi lagi. tapi kali ni sonok jugak sbb pegi cherating. we went there on the 15th of september.. a day before malaysia day...

perjalanan agak memenatkan sbb jauh kan. bertolak dari rumah kul 7.45am. kakak and adik tgh tido lagi mase tu, bawak masuk dlm kete dgn baju baju tido lagi.

pastu, tggu cikgu cikgu lain kat stesen petronas kat mane tah. gambang kot. lama jugak tunggu kat situ. kire cam kami tersampai awal jugak la...

ape kate, korang layan je gambar gambar ni... macam malas pulak nak menaip... ^__^

ni la hotelnye.. the rhu resort kalo x silap.. ok la.. just nice...
kakak n adik dgn baju tido sedang berexplorasi dgn perabot bilik tu ^_^
view dr tingkap bilik aku.. nmpk kolam n playground
2 beradik riang ria =)
kakak dan pelampungnye nyorok dlm lemari
adik n kakak sgt suke mandi kolam
sgt amat tergambar keriangan kt muke adik hehe
quite nice jugak la kolam die.. ade permainan permainan mcm kat tmn tema.. kire boleh laa kan
ade ini...
dan sliding ni yg kakak sgt suke.. aku yg naik takot tgk kakak naik tangge sliding tu sikit punye laju langkahnye.. padahal kaki licin..
kakak get attracted dgn bola itu.. adik layan kegembiraan sendiri =)
see adik... how happy she is ^_^
kakak pndg adik ^_^
kolam kolam lain..
byk.. ade 7 kot kolam dgn lain lain kedalaman
kolam lg
ni pun adik n kakak suke =)
ok.. dh dimandikn ngn shower.. muke x puas nk main kolam lg
kakak pun x puas jugak tu
siap ade ni lg.. pakai kat tgn... ala ala sunway lagoon la kunun.. hihi.. tp kami x pakai pun.. sbb xde pun org pakai.. dan xde org cek pun =p


Tiada ulasan:

Catat Ulasan