Ahad, Disember 16, 2012

family day sktg 2012 - part III

sume cikgu cikgu n spouse of sktg port klang
kakak takot ke?
abg tunjuk kat kakak n adik gula gula yg harus direbuti =p
sorg anak cikgu ni ilang... misi mencari bermula
main baling belon berisi ayo.. klh kat tgh2 game.. kire ok la kan...
sembang ngn bini bini cikgu sktg sambil memangku 2 anak
muke tak semenggah
game utk anak anak cikgu sktg.. afterall sume anak anak ni pun dpt adiah despite menang or kalah..
kakak cium anak sorg cikgu ni.. last family day, kakak yg kene cium by sorg anak cikgu ni... mase tu kaka baru 9 bulan
di celah celah.. mak teringin dslr sebenonye.. eh!
budak lain sume dah lari.. adik n kakak?
adik enjoy... =)
coordinator tu tolong kakak ambik gula gula.. seb baik kakak tak meraung sbb org tu pegang skirt dia
adik 'duduk pun blh kutip ape..' hehe
kakak mule mule muke happy..
tetibe dlm mase sesaat terus muke nangis.. macam macam hal anak anak ni =)
kakak main hulla hoop dgn penuh gaye
happy main hulla hoop
cikgu aman pun kate 'pandai anak ko ni main hulla hoop' aku pun 1st time tgk kakak main hulla hoop.. kat skola ade kot gelong ni.. aku pun x pandai main.. xde pinggang katekan... hehe
adik nk try jugak..
dgn gaye tersendiri
nanti mak beli 1.. kakak prektis kat umah ye
pastu blh masuk acara peringkat antarabangse.. eh ade ke? hehe
adik kecik lagi la sayang.. nnt dh besar sikit, adik blaja ngn kakak ye camne nak main gelong ni... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan