Isnin, Disember 31, 2012

Selamat Tahun Baru 2013 ^__^


Salam tahun baru to frenz sume ^_^

Esok kite akan masuk ke fasa baru tahun Masehi 2013. Kalo mase kecik kecik dulu, suka sgt nak ada azam tahun baru bila masuk je tahun baru. Macam satu kewajipan pulak, dan boleh dikatekan mesti azam tu bertukar ganti dan berubah tetiap tahun. Sebab budak budak lagi kot mase tu.

Tapi, bila dah makin menginjak dewase, kita lebih memikirkan kepade practicality of sesuatu azam or resolution tu.  Kita nak bende yg kite azamkan tu, lebih practical dan lebih membawak pekdah secara berterusan kepade kite khususnya dan kepade orang orang sekeliling kite amnya.

Kalo before year 2008 dulu, azam aku sebagai seorang anak dara pada masa tu is ofkozlah, nak kahwin kan (sbb mase tu tertunggu tunggu bila la abg nak ajak kahwin hoho), pastu year 2009 nak ada anak pulak kan, year 2010 nak jadi mak yg mithali la sgt, year 2011 nak improve kerjaya, year 2012 nak ade multiple income stream, bla bla bla bla bla bla la kan. Boleh dikatekan semuanya lebih specific kepade status diri ini cewah.

Untuk year 2013, resolution aku, hmm..

1.       Nak mencuba bidang affiliates dan semoga berjaya hendaknye. Effective Jan 2013 nnt, aku akan letak link link e-book yg korang boleh dapatkan. Kalau ada info yg korang nak tu ada dlm link e-book tu, boleh la korang beli e-book yg aku promote tu. Kalo aku tak promote e-book tu lagi, korang boleh named kan e-book apa yg korang nak tu, aku cuba carikan ^__^

2.       Nak jadi pekerja yg lebih berdedikasi supaye rezeki lebih barakah dan bos sayang

3.       Nak-balik-keje-on-time-supaye-ada-masa-untuk-bersenam-atau-boleh-start-masak-awal-dan-boleh-makan-malam-awal-supaye-boleh-turunkan-berat-badan (sadis sgt part ni)

Ok. Cukup 3 je. 3 sahaja tapi perlu dilakukan throughout the year. No limitation date.

Semoga berjaye hendaknye resolusi resolusi aku ni dan jugak untuk resolusi resolusi korang jugak ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers