Sabtu, Januari 05, 2013

promosi DVD belajar hukum Tajwid ^_^

salam and hai kawan kawan ^__^

kali ni, saya nak bawakan ke pangkuan laptop kawan kawan,

1 DVD yg boleh membantu kawan kawan dalam memantopkan lagi bacaan tajwid kawan kawan.

inilah dia DVD nye ^___^

DVD ini dihasilkan oleh Al Fadhil Ustaz Hj. Mohd Asraff Ayob Al-Hafiz yg berpengalaman dalam mengajar membaca Al Quran dengan tajwid yg betul di samping masih lagi berlagu merdu.


 


Bukan nak merdu sgt sampai org yg mendengar tu jd khayal pulak kan, tapi bila kita membace Al Quran dgn merdu ni, kite sendiri yg akan rasa seronok nak baca dan baca dan baca lagi. Macam ketagih ^__^

yg penting, Tajwid nye kena betul tau kawan kawan ^___^

kalau salah Tajwid nanti, lari pulak maknanya. kalau lari yg terus jd opposite maknanya, kan ke dah membahayakan iman kite tu kawan kawan ^__^

saya tau ramai di antara kite yg nak belajar hukum Tajwid dengan betul tapi kekangan masa lah pulak kan kalo nak attend kelas. nak belajar sendiri sendiri melalui buku (baca dan cuba sebut tajwid tu ikut ejaan) takut jd lain pulak nnt kan. lagipun orang kata nak belajar ilmu agama ni seeloknya berguru ^__^

jadi disebabkan kekangan kekangan itu, niat tu dipendam dan pendam dan pendam.

lama lama lupa!


saya pun penah alaminya kawan kawan oi... hehe

so skarang ni dengan takdir Allah, menemukan saya dengan DVD Bacaan Tajwid yg dihasilkan oleh Ustaz Asraff ni, dan sekarang sy promote kan pada kawan kawan pulak, mana lah tau kan, dapat memberi manfaat kepade kawan kawan dengan izin Allah...

jadi kalau kawan kawan berminat, jgn segan jgn silu, dapat DVD ini tau!

selamat bertajwid secara berguru!! ^____^
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan