Jumaat, Januari 18, 2013

ebook nak mulakan bisnes : kumpul senarai emel

salam kawan kawan ^__^

macam mana perjalanan bisnes kawan kawan? semoga segala yg dirancang berjalan lancar adanya.

macam saya, macam biasalah, kerja promoter, dari semasa ke semasa akan mempromosikan ebook ebook dan produk produk di pasaran terutamanya pasaran online bisnes yg bagus dan rasanya sesuai untuk kawan kawan semua ^_^

kali ni, saya nak promote ebook panduan macam mana kawan kawan nak kumpul senarai emel untuk kawan kawan jadikan prospek perniagaan online bisnes kawan kawan.

yaaa.... prospek!! itu pun yg kawan kawan sentiase tunggu tunggu kan?



sebelum tu, saya nak tanya sikitlah. kawan kawan tau tak apa itu spam message dan spammer? saya pasti, kalau kawan kawan biasa bergiat aktif dalam bidang beremel emelan, kawan kawan tentu amat sgt bahawasanya tau spam message adelah mesej yg kite-taknak-dan-bile-nampak-emel-ni-terus-delete kan? haa, dan spammer pulak ofkoz la orang yg hantar emel emel yg kite-taknak-dan-bile-nampak-emel-ni-terus-delete tu kan.

kalau orang yg delete emel kawan kawan tu setakat delete je tak pe lagi, kalau dia p report kat pihak pihak service provider, camne? tak memasal je emel address kawan kawan black listed. lagi terus susah nak buat online bisnes dengan jayanye.. hehe.

jadi dengan adanya perisian ni, kawan kawan tak perlu risau lagi! sebab cara kawan kawan nak cari emel list tu adelah dengan cara jujur, pihak yg akan kawan kawan emel tu yg sendiri bersetuju nak menerima emel dari kawan kawan.




jika pemilik emel tersebut dah tak nak terima emel daripada kawan kawan, di dalam perisian tersebut, ada dinyatakan yg pemilik emel tersebut boleh 'unsubscribe' penerimaan emel daripada kawan kawan.

dengan ini, keduda dua pihak akan rasa gembira dan live happily ever after... ^___^

jika kawan kawan berminat dan rasa perlu untuk kawan kawan ada perisian ini, boleh klik kat Strategi Pemasaran Emel - RahsiaEmel.com klik sini untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers