Jumaat, Januari 25, 2013

ebook nak mulakan bisnes : macam mana nak hasilkan landing page yg menarik?

Pakej 86 Premium Landing Page

Salam and Hai kawan kawan ^___^

Tau tak ape landing page? Catchy kot name dia kan, tapi berguna dan perlu ke kalau nak set up online bisnes? Eheheh

Ok, roughly, landing page yang profesional merupakan antara elemen terpenting yang wajib ada dalam setiap website kawan kawan. ini kerana pelawat yang datang ke website kawan kawan hanya akan tertarik untuk melihat dan subscribe mailing list kawan kawan setelah melihat landing page kawan kawan.

Kalau tak silap saya, ada jugak IM IM yg panggil sales letter.

jika suatu masa dahulu pepatah "Don't Judge a Book by its Cover" sering digunakan, tetapi pada hari ini ia langsung tidak relevan terutamanya di internet. ini kerana susun atur landing page menggambarkan siapa diri kawan kawan. jika susunannya profesional, pelawat akan anggap kawan kawan seorang yang professional, kalau susun aturnya tunggang langgang dan kelihatan hampeh, begitulah juga tanggapan potential customer kawan kawan.

namun begitu, ia tak semudah yang disangka..ehehe. mungkin ada yang beranggapan bahawa kawan kawan hanya perlu mengeluarkan duit untuk mengupah orang menghasilkan landing page yang profesional. namun percayalah, ia tidak semudah itu kawan kawan!!
antara masalah biasa yang kawan kawan akan hadapi ialah :

• Kekurangan modal kerana kebiasaannya kos untuk mengupah para designer agak tinggi selari dengan tahap mereka.

• Kebiasaannya designer yang kawan kawan upah tidak menepati apa yang kawan kawan mahukan dan landing page yang dihasilkan langsung tidak kelihatan profesional.

• Menghabiskan banyak masa untuk cuba design sendiri grafik landing page yang profesional untuk website kawan kawan.

• Melaburkan terlalu banyak modal untuk mengupah designer sehinggakan tiada bajet untuk marketing produk kawan kawan.
akibatnya, kawan kawan menjadi bosan serta tertekan apabila landing page kawan kawan tidak mampu bertahan serta tidak mampu mengumpul email list. akhirnya kawan kawan berputus-asa dan tidak lagi berminat untuk menjual di internet.

sadis sangat kan??

jika kawan kawan pernah atau sedang atau rasa rasa macam akan mengalami masalah-masalah seperti di atas, jangan risau kerana kawan kawan tidak bersendirian. ini kerana menurut penulis e-buku ini, suatu masa dahulu dia dan ramai lagi usahawan internet lain yg rata ratanya hari ini telah berjaya, juga pernah mengalaminya. Kawan kawan boleh baca kisah dia waktu mula mula nak hasilkan landing page masa mula mula nak libatkan diri dalam online bisnes ni dalam e-buku ini. klik je Pakej 86 Premium Landing Page


so kalau agak agak kawan kawan berminat nak dapatkan pakej menghasilkan landing page ni, apa tunggu lagi, rembat cepatttt ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers